جك هاي په نه په(جديد)

آشنايي با روستاي تقي آباد فريمان

جك هاي په نه په(جديد)

 

 

 

 

 

 

قل مراد داشته با پا غذا درست می کرده ازش پرسیدن : چرا با پا آشپزی می کنی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ آخه دست پختم خوب نیست

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

به طرف ایستگاه تاکسی ها رو نشون دادم . میگه : اینا تاکسی اند ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نمایندگی سیار ایرانسله!!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

رفتم اون دنیا نکیر و منکر اومدن تو قبرم میگم اومدین سوال بپرسین؟باهم میگن پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم تو رو باد بزنیم یه وقت گرمت نشه

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

توی رستوران به گارسن می گم: آب دارین؟ می گه: واسه خورن می خواین؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ گفتم تا غذامون حاضر شه یه دوشی هم بگیرم

 

 

 

بقيه ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قل مراد داشته با پا غذا درست می کرده ازش پرسیدن : چرا با پا آشپزی می کنی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ آخه دست پختم خوب نیست

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

به طرف ایستگاه تاکسی ها رو نشون دادم . میگه : اینا تاکسی اند ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نمایندگی سیار ایرانسله!!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

رفتم اون دنیا نکیر و منکر اومدن تو قبرم میگم اومدین سوال بپرسین؟باهم میگن پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم تو رو باد بزنیم یه وقت گرمت نشه

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

توی رستوران به گارسن می گم: آب دارین؟ می گه: واسه خورن می خواین؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ گفتم تا غذامون حاضر شه یه دوشی هم بگیرم!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

روز یه نفر لب استخر نشسته هی میخنده میگه ماشاالله یکی رد میشه میگه چرا میگی ماشاالله میگه پـَـــ نــه پـَـــ اخه بچه ام رفته پایین بالا نمیاد( عجب نفسی داره)

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

امشب رفتگر محله زنگ خونمون رو زده میگم ماهیانه میخوای؟میگه پـَـــ نــه پـَـــ دیشب خوابتو دیدم اومدم بهت سر بزنم ببینم حالت خوبه در سلامتی کامل به سر می بری هوو ؟!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

رفتم داروخونه. گفتم: شیر می خواستم. زن داروخونه چی می پرسه: شیر خشک؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ شیر تر. می خواستم از خودتون بخوام ولی روم نمی شد…!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

زنگ زدم ۱۱۰ میگم صدای اهنگ همسایمون بلنده یارومیگه الان بلنده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ پارسال بلند بود زنگ زدم خاطرشو زنده کنم!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

به زنم میگم بریم سومالی؟میگه واسه کمک و همدردی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ واسه رژیم لاغری

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

یارو با هامر داره از رو جدول میرهدوستم میگه این ماشینا به خاطر شاسی بلند بودنش اینجوری میشه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ به خاطر پلاک عربیشه تو مملکت غریب روش نمیشه بیاد تو خیابون

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

به دوستم میگم میازار موری که دانه کش است،دوستم میگه که جان دارد و جان شیرین خوش است،میگم پـَـــ نــه پـَـــ که جدش در آمریکا هفت تیر کش است

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

تو اوج خواب آلودگی ،دارم صورتمو آب میزنم که خوابم بپره.دوستم میپرسه:میخوای خوابتو بپرونی؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم باشستن چشمام میشود تو را جور دیگر دید…..

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

پرسید شبی ز حال من دلدارم گفتم که «ز رنگ و بوی تو بیزارم!» گفتا «نکند دو تا شده شلوارت؟!» گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ فقط تو رو دوس دارم؟!

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

به دختره میگم ببخشید ساعت داری ؟ میگه میخوای بدونی ساعت چنده ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم دستتو ببری بالا ببینم حلقه داری یا نه بیام خواستگاریت

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

رفتم آرایشگاه میگم آقا بزن که اسمم در اومده واسه خدمتمیپرسه با صفر؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دورشو سفید کن اعزام شدم آلمان نازی

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

میوه فروشه داشت میوه ها رو از وانتش پیاده می کرد رفتم بهش گفتم اکبرآقا میوه ها تازه هستندگفت پـَـــ نــه پـَـــ یار گرمابه و گلستانم هستند شبا میگذارمشون تو وانت با هم تو شهر گشت میزنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:0 ] [ هادي مشعوف ]

[ نظرات () ]