شوق وصل

آشنايي با روستاي تقي آباد فريمان

شوق وصل

گفتم شبی به کعبه کوی تو رو کنم

با حضرتت ز درد دلم گفتگو کنم

چون خاک کوی توست مرا کعبه مراد

آنجا من از خدا طلب آرزو کنم

در شور و حال زمزمه عاشقان گمی

ای جان دل تو را به کجا جستجو کنم

روی تو جلوه گر بود از چار جانبم

تا من نظر به سوی تو از چارسو کنم

چون ذره از کرامت خورشید روی تو

کسب کمال و مرتبه و آبرو کنم

از شوق وصل گریه امانم نمی دهد

کز خون دل برای نمازم وضو کنم

زان خاک مشکبو که به دل می دهد صفا

برگیرمش کفی عوض مشک بو کنم

عطر و گلاب نیست گرای جان بهل

کز آب دیده قبر تو را شستشو کنم

گر ساغرم تهی است ز می فاضلا چه غم

جای شراب خون جگر در سبو کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,

] [ 17:34 ] [ هادي مشعوف ]

[ نظرات () ]