محفل انس با قرآن و حضور مسئولین شهرستان در جلسه پرسش و پاسخ

آشنايي با روستاي تقي آباد فريمان

محفل انس با قرآن و حضور مسئولین شهرستان در جلسه پرسش و پاسخ

محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشوری و جلسه پرسش و پاسخ با حضور جناب آقای صلاحی معاون فرماندار  و مسئولین ادارات شهرستان در محل مسجد جامع روستای تقی آباد برگزار گردید . در ابتدایی جلسه مزین شد به تلاوت قاریان برتر کشوری و دوتن از نوجوانان روستا نیز آیاتی را تلاوت نمودند . این جلسه با استقبال پرشور اهالی روستا اعم از جوانان و بزرگان ریش سفیدان مواجه گردید و قاریان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، حاضران را فیض کامل رساندن . و پس از پایان مراسم محفل قرآنی از قاریان به اهدا جوایزی نقدی از طرف دهیاری و شورای اسلامی روستا تقدیر و تشکر گردید .

بعداز از مراسم محفل انس با قرآن جلسه پرسش از طرف اهالی روستا و پاسخ از مسئولین محترم ادارات برگزار گردید . در ابتدای جلسه جناب آقای صلاحی معاون فرماندار در خصوص دستاوردهای پیروزی انقلاب سخنانی را ایراد نمودند و جناب آقای غلامحسین عیدیان بعنوان رئیس شورای اسلامی روستا از طرف شورا و اهالی روستای تقی آباد از کلیه مسئولین حاضر در این جلسه کمال تقدیر و تشکر را نمودند .

این جلسه که با حضور جناب آقای صلاحی معاون فرماندار و آقای نباتی بخشدار و اعضای محترم بخشداری قلندرآباد و ریاست اداره آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیریت جهادکشاورزی ، شرکت مخابرات ، شرکت توزیع برق ، شرکت گاز ، شرکت آب و فاضلاب ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره راه و شهرسازی ، فرماندهی نیروی انتظامی ، مسئول دفتر نماینده محترم مجلس ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریمان ، اداره بنیاد مسکن شهرستان و ... محفل ما را منور نمودند .

در پایان جلسه پرسش و پاسخ جناب آقای صلاحی پس از شنیدن نتطه و نظرات دستورات لازم را به روساء و ادارات مربوطه اعلام نمودند و از آنان را در جهت حل هرچه سریعترمشکلات اهالی خواستار شدند. 

در پایان جا دارد از طرف دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستا و اهالی روستای شهید پرور تقی آباد از کلیه مسئولین و عزیزان که با حضور گرم خود زینت بخش محفل ما شدن تقدیر و تشکر نمایم.



نظرات شما عزیزان:

یونس عیدیان
ساعت19:03---14 بهمن 1393
خیلی خوب بود . لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,

] [ 17:46 ] [ هادي مشعوف ]

[ نظرات () ]