مادر شهيد رجبعلي يعقوبي درگذشت.

آشنايي با روستاي تقي آباد فريمان

مادر شهيد رجبعلي يعقوبي درگذشت.

مراسم تشيع پيكر مادر شهيد رجبعلي يعقوبي امروز در روستاي تقي آباد برگزار شد.

پیکر مرحومه حاجيه خانم  فاطمه سانام مادر گرامی شهید رجبعلي يعقوبي  با حضور اقشار مختلف مردم امروز مورخ  1392/07/02  تشیع و در گلزار شهداي روستاي تقي آباد به خاک سپرده شد.

شهيد رجبعلي يعقوبي

فرزند: علي اصغر

ولادت:1340، فريمان

تحصيلات و شغل: راهنمايي، کارگر

شهادت: 23/4/1361، شلمچه

حضور در جبهه و مسئوليت: تك تيرانداز

مزار: روستاي تقي‌آبادِ فريمان

ÿ   زندگينامه:

شهيد رجبعلي يعقوبي در شهريور ماه سال1340 در فريمان ديده به جهان گشود. او از همان کودکي به کار و تلاش در بيرون از منزل پرداخت. جمع آوري محصولات کشاورزي و کارگري در ساير بخش ها از جمله مشاغلي بود که رجبعلي به آن مي پرداخت. تحصيلات ابتدايي و راهنمايي را در زادگاهش به پايان رساند. هنگام انقلاب، عشق به امام و انقلاب آن چنان در جان او ريشه دوانده بود که هميشه اعلاميه ها و تصاوير امام را پخش مي‌کرد و براي شرکت در راهپيمايي‌ها به مشهد مي‌رفت. پس از ازدواج در سن 18سالگي يعني ابتداي جواني، عازم جبهه هاي حق عليه باطل شد و سرانجام در 23/4/1361 در شلمچه به شهادت رسيد.

ÿ   فرازي از وصيتنامه:

... اينجانب با شنيدن نداي «هل من ناصر ينصرني» حسين زمان، به اين نداي حسيني لبيک گفته تا شايد ما هم کنار شهداي صدر اسلام قرار بگيريم، تا با ساير رزمندگان اسلام قدمي برداشته باشيم. اگر چنانچه شهادت نصيب اين فرزندتان شد، مبادا ناراحتي کنيد، زيرا راهي که انتخاب کردم راه حق و انتهاي آن شهادت است. پيام هاي امام عزيز را با گوش دل شنيده و يکايک را به صورت عملي لبيک گوييد تا انشاالله پرچم پرافتخار اسلام در تمامي نقاط دنيا به اهتزاز در آيد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,

] [ 23:33 ] [ هادي مشعوف ]

[ نظرات () ]